Условия за поръчка и доставка
Уважаеми потребители,
прочетете внимателно следващите редове – те съдържат важна информация за условията на доставка на продуктите и мебелите в този сайт.
Този сайте на фирма Мол България ООД (фирмата няма нищо общо с България МОЛ), ЕИК 201731654, с адрес на управление София 1517, ул. Витиня 2Ж, БЦ Бени Билдинг, вх.А, ет.2, офис 8, тел: 02 840 73 74, email – office@moll.bg. Номер на удостоверение за администратор на личните данни №333017.
1. Цени
Всички цени в сайта www.ergo-office.bg са в български левове (BGN), с включен ДДС.
Указаните в www.ergo-office.bg цени на отделните стоки са за единична бройка.
Инфopмaциятa, пpeдocтaвянa нa Потребителите, e aĸтyaлнa ĸъм мoмeнтa нa визyaлизaциятa ѝ в www.ergo-office.bg
Цената за доставка не е включена в посочената в сайта www.ergo-office.bg цена на продукта.
2. Плащане
Наличните начини за плащане на продуктите са следните:
- В брой, с наложен платеж.
- По банков път.
3. Наличност
Продуктите могат да се видят в Шоурума на Мол България ООД на адрес:
София, ул. Витиня 2Ж, Бизнес Център Бени Билдинг, вх.А, ет.2, офис 8.
4. Поръчка
Част от продуктите на сайта www.ergo-office.bg се поддържат на склад, неналичните продукти са със срок на доставка от 4 до 6 седмици. Продуктите от серията moll Unique са със срок на доставка 5 – 7 седмици.
Всяка поръчка е индивидуална и за точния срок на Вашата поръчка ще бъдете уведомени до 48 часа след потвърждаването ѝ.
Във връзка с приключване на производството в края на годината, и Коледни и Новогодишни празници 2024, поръчки за неналични продукти, направени след 15 Ноември 2024 година, са със срок на доставка края на Януари 2025.
За потвърждаване на поръчката се смята авансово плащане от 30 до 50%, в зависимост от спецификата на поръчката. Доплащането се извършва преди или по време на доставка, освен ако няма допълнително споразумение.
Поръчката и закупуването на продуктите може да стане през сайта ни www.ergo-office.bg, по телефона, по имейла или на място в Шоурума.
С изпращането на поръчка Клиентът разрешава на Доставчика да се свърже с него, когато това се налага във връзка с направената поръчка.
С изпращане на поръчка Клиента сключва Договор за покупко-продажба от разстояние с Доставчика, като и двете страни се ангажират с изпълнението му.
Изпращайки поръчка през сайта, по телефона, по имейла или на място в Шоурума, Клиента попълва и изпраща лични данни, свързани с изпълненито на поръчката, като тези данни се обработват в съотвествие с Политиката за поверителност на www.ergo-office.bg. Също така Клиентът, правейки поръчка се съгласява да получава Бюлетина ни. Отказа си от получаване на Бюлетин Клиентът може да изрази по всяко време, използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин.
5. Доставка
Мебелите пристигат сглобени или разглобени, надлежно и сигурно опаковани в кашони, удобни за транспортиране.
Доставката на продуктите се съпътства от всички необходими документи – фактура, касова бележка (при плащане в брой), гаранционна карта, стокова разписка.
Доставката на мебелите moll е за наша сметка за гр. София. Доставката извън София се уточнява и заплаща допълнително.
Доставката на мебелите moll извън района на София е в разглобен вид:
- Цената на доставка струва 29.00 лв с ДДС до офис на Спиди АД в България и 39.00 лв с ДДС до адрес в България със Спиди АД.
- Доставката в София за поръчка под 300 лв е на стойност 5.00 лв. с ДДС до офис на Спиди АД и 9.00 лв с ДДС до адрес в България със Спиди АД.
- Стойността на доставката на подложките за стол струва 9.00 лв с ДДС до офис на Спиди АД и 11.00 лв с ДДС до адрес в България със Спиди АД
- Стойността на доставката на въртящите етажерки Rotafile за страната се договаря допълнително.
Доставката на продуктите moll се съпътства от всички необходими документи.
6. Монтаж
Монтажът на мебелите moll е за наша сметка за района на гр. София. Монтажът извън София се уточнява и заплаща допълнително.
7. Гаранция
Мебелите moll са с 5 години гаранция и се произвеждат в Германия.
Ако имате някакви въпроси, моля свържете се с нас.
8. Прехвърляне на собствеността
Собствеността на стоките и продуктите ще бъде прехвърлена от Доставчика с предаването им или получаването им от Клиента на място в Магазина или от Куриерите за доставка, след извършване на плащането от страна на Клиента. Предаването на продуктите се удостоверява с подписа на Клиента на транспортния документ, предоставен от куриера.
9. Защита на потребителите
Право на отказ от сключения договор имат само тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите за Връщане на стоки и отказване от договора от разстояние.
Потребителят има право да се откаже и да върне стоката в срок от 14 (четиринадесет) дни от сключването на сделката с „Мол България“ ООД единствено и само в случаите, когато продуктът не е използван и е във вид и количество, което не се различава от това при получаването на продукта и неговата оригинална опаковка не е нарушена. Стоката трябва да е напълно окомплектована заедно с всички съпътстващи я документи, включително, но не само инструкции за ползване, декларация за съответствие, гаранционна карта и др., без каквито и да било външни или вътрешни дефекти, в оригиналната и поставена от производителя опаковка, включително, но не само с поставените от производителя полистиролни или други защитни елементи, защитни фолиа и маркировки. Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата и стоковата разписка, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис.
При отказ от сключения договор се попълва и изпраща Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора от разстояние.
Връщане на стоки и отказване от договора от разстояние
Право на отказ от сключения договор имат само тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Чл. 50. (Изм. – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок, считано от датата на:
1. сключване на договора – при договор за услуги;
2. приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя – при договор за продажба, или:
а) когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната стока;
б) при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната партида или част;
в) при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на първата стока;
3. сключване на договора – при договори за доставка на вода, газ или електрическа енергия, когато те не се предлагат за продажба, опаковани в ограничен обем или определено количество, и при договори за доставяне на централно отопление и на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител.
Чл. 55. (Изм. – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) (1)Когато потребителят упражни правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект и когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.
(2) Потребителят заплаща само преките разходи за връщането на стоките по ал. 1 с изключение на случаите, когато търговецът се е съгласил да ги заплати, или ако търговецът не го е уведомил, че разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя.
(3) При договор извън търговския обект, когато стоките са били доставени в дома на потребителя в момента на сключването на договора, търговецът е длъжен да прибере стоките за своя сметка, ако естеството на стоките е такова, че не позволява те да бъдат върнати по обичаен начин по пощата.
(4) Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Потребителят не носи отговорност за намалената стойност на стоките, когато търговецът не го е уведомил за правото му на отказ по чл. 47, ал. 1, т. 8.
(5) Когато потребителят упражни правото си на отказ, след като е направил искане по чл. 48, ал. 3 или чл. 49, ал. 9, той заплаща на търговеца пропорционалната сума на това, което действително му е било предоставено до момента, в който потребителят е уведомил търговеца за упражняване правото на отказ.
(6) Пропорционалната сума по ал. 5, която потребителят трябва да заплати на търговеца, се изчислява въз основа на крайната цена, уговорена в договора. Ако крайната цена е прекомерно висока, пропорционалната сума се изчислява въз основа на пазарната стойност на това, което действително е било предоставено.
(7) Когато потребителят упражни правото си на отказ от договора, той не дължи разходи за:
1. предоставяне на услуги или за доставка на вода, газ или електрическа енергия, когато те не се предлагат за продажба, опаковани в ограничен обем или в определено количество, или за централно отопление, изцяло или отчасти, извършени по време на срока за отказ, когато:
а) търговецът не е предоставил информация съгласно чл. 47, ал. 1, т. 8 или 10, или
б) потребителят не е поискал изрично изпълнението на договора да започне по време на срока за упражняване правото на отказ от договора съгласно чл. 48, ал. 3 и чл. 49, ал. 9, или
2. доставянето изцяло или отчасти на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато:
а) потребителят не е дал изричното си предварително съгласие за започване изпълнението на договора преди изтичане на 14-дневния срок по чл. 50, или
б) потребителят не е потвърдил, че знае, че като дава съгласие за започване изпълнението на договора, ще загуби правото си на отказ от договора, или
в) търговецът не е предоставил потвърждение на изричното предварително съгласие и приемане от потребителя за започване изпълнението на договора съгласно чл. 48, ал. 2 или чл. 49, ал. 8.
(8) Потребителят не носи отговорност за упражняване правото на отказ, освен в случаите по ал. 1, 2, 4 и 5 и чл. 54, ал. 3.
Продуктите имат законова гаранция за съответствие.
Връщането на продукта става за сметка на клиента, чрез куриерска фирма или лично в офиса на „Мол България“ ООД на адрес: София, ул. „Витиня“ 2Ж, Бени Билдинг, ет.2, офис 8.
„Мол България“ ООД гарантира връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта, в срок от 14 (четиринадесет) дни.
Полезни връзки:
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора от разстояние
Комисия за защита на потребителите
Платформа за онлайн решаване на спорове
Сайтът е предназначен само за потребители в Република България.